IZAK mnie ZDRADZIŁ jako TRZECI IMPOSTOR w Among Us

14 lis 2020
204 467 wyświetleń

Streamy codziennie od 17! ▶ twitch.tv/mandzio
Instagram ▶ goo.gl/SeZjjj
Facebook ▶ goo.gl/AHDDZu
Discord ▶ discord.gg/mandzio
Byłbym wdzięczny za
- zachowanie kultury w komentarzach,
- nie reklamowanie swoich kanałów,
- zgłaszanie wszelkich botów podszywających się pode mnie.
Dzięki!

Komentarze
  • Bajo jajo

    Andrzej DudaAndrzej Duda10 dni temu
  • W 3 imposterów nie jest fajnie grać

    TajemnicaTajemnica19 dni temu
  • Czy tylko ja oglądam to na lekcjach?

    ucz. Ewa Truszkowskaucz. Ewa TruszkowskaMiesiąc temu
  • 1:35 muzyka z dead not

    ziemniaczek___xdziemniaczek___xdMiesiąc temu
  • Co to kurwa za gra gdzie 6 osób razem ze sobą chodzi. Jak tak macie grać to najlepiej cofnijcie się do przedszkola...

    Chmura GoogleChmura GoogleMiesiąc temu
  • Całe życie żyliście w błędzie ... PiS to tak naprawdę ... Piotr izak Skowyrski 😂

    CAMELCAMELMiesiąc temu
  • Z randomami jak bys tak za kims chodzil tak jak ty za izakiem to by wywalili bo chodzisz za nim XDDD

    meneczekmeneczekMiesiąc temu
  • A co to za muza w tle

    Yozora YTYozora YTMiesiąc temu
  • Ale cringe japierodle

    Czapek - chillwagonCzapek - chillwagonMiesiąc temu
  • XD kiedy zabijają najczęściej nexe na samym początku

    Cookie xXCookie xXMiesiąc temu
  • Też macie czarne łapki w górę?

    Zuzanna MyszaZuzanna MyszaMiesiąc temu
  • Gdzie jest Piotr Izak? O jeeeest! I to szczęście w głosie

    Claudia ŻółwikClaudia ŻółwikMiesiąc temu
  • .

    LexerLexerMiesiąc temu
  • 17:14 co to za dzwięk?

    jaworrskka 123jaworrskka 123Miesiąc temu
    • @VeGaReS noo

      jaworrskka 123jaworrskka 123Miesiąc temu
    • Xd

      VeGaReSVeGaReSMiesiąc temu
  • Idol jest jeden pecie

    FruckSFruckSMiesiąc temu
  • Gosciu za zycie sie wez

    Dariusz SurdelDariusz Surdel2 miesięcy temu
    • Niech robi to co chce

      HaniaHaniaMiesiąc temu
  • 8:46 cytuje Izaaka: -,,Wiesz Mandzio ja teraz robiłem pamięciówkę" ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    DżemisławDżemisław2 miesięcy temu
  • Ale cringe na początku

    maxbulls PLmaxbulls PL2 miesięcy temu
    • Niee ja kocham ten początek

      HaniaHaniaMiesiąc temu
  • ostatni

    KBJBKBJB2 miesięcy temu
  • 25:45 - o wow, mądrze to rozegrałeś

    AktynNAktynN2 miesięcy temu
  • Ten początek z Izakiem i Zahą najlepszy 😂

    SaperSaper2 miesięcy temu
  • Fajny filmik :)

    SaperSaper2 miesięcy temu
  • Nikt: Ja: MUZYKA Z DANGANRONPY SGFGHJKMNBVFGHJ

    AlexAlex2 miesięcy temu
  • jaka muzyczka z 17:40?

    ignivuaignivua2 miesięcy temu
  • Ta muzyka z death note

    Karol SikorskiKarol Sikorski2 miesięcy temu
  • PIS TO NAWET NIE JEST ON

    RolnikRolnik2 miesięcy temu
  • blaszka dobrze dojebany wiadrem xD

    Adam DziadoszAdam Dziadosz2 miesięcy temu
  • I tym razem się nie spłakałeś ?

    Rokop GamesRokop Games2 miesięcy temu
  • nagrasz worms wmd z starą ekipą albo z nową obie fajnie się ogląda (;

    Farkrox 1Farkrox 12 miesięcy temu
    • Zawsze *3

      HaniaHaniaMiesiąc temu
  • Extar film

    Grzegorz MuchaGrzegorz Mucha2 miesięcy temu
  • Ja spodkalem mandzia i byl tak milym czlowiekiem ze asz mi sie zrobila cieplo na serduszku

    Polski GołąbPolski Gołąb2 miesięcy temu
    • Po pierwsze to fajnie że jest miły nie tylko na liveach i yt Po drugie ortografię poćwicz

      HaniaHaniaMiesiąc temu
    • Spodkalem* -_- asz*-_- zrobila*-_-

      nightbot no scam petarda to nie janightbot no scam petarda to nie ja2 miesięcy temu
  • Amon us: istnieje Mandzio każdego dnia o 19: *I can milk you*

    TalosTalos2 miesięcy temu
    • ?

      skRRt n4rmOoOskRRt n4rmOoOMiesiąc temu
  • Mandzio zrobisz odcinek z widzami ?

    Natalia ŁuczyszynNatalia Łuczyszyn2 miesięcy temu
  • Mandzio ile masz godzin w amonga na steam ?

    RizeRRizeR2 miesięcy temu
  • Widać że już ci się ta gra trochę znudziła

    _ mateunio __ mateunio _2 miesięcy temu
  • 20:42

    Mateusz ZawadzkiMateusz Zawadzki2 miesięcy temu
  • XDD poczatek z izakiwm najlepszy

    Adrian JakubowskiAdrian Jakubowski2 miesięcy temu
  • Mandziu kochany mam urodziny w dzień dziecka🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂

    My Game ClipsMy Game Clips2 miesięcy temu
  • Izak 2iq

    ksoxhdv fajdkxksoxhdv fajdkx2 miesięcy temu
  • Saju zawsze jak jest impostorem to ciągle powtarza nie wiem.

    ZigiZigi2 miesięcy temu
  • 18:34 "I mówię poszukam gdzieś tam fraga na dole" :D

    MistrzunioUzumakiMistrzunioUzumaki2 miesięcy temu
  • co Nexe rozkminił

    RafałRafał2 miesięcy temu
  • 14:15 - pierwsze sekundy po zjedzeniu cytryny

    MagzuuMagzuu2 miesięcy temu
  • Tego atencjusza Jacoba to wyjebcie z tych gier bo aż skręca z cringe

    Grudkowski PolandGrudkowski Poland2 miesięcy temu
    • No może czasem

      HaniaHaniaMiesiąc temu
  • ale izak amatorkę zajebal

    Jakub OkoniewskiJakub Okoniewski2 miesięcy temu
  • Największy kocur tej gry to Nexe

    asterberg kaasterberg ka2 miesięcy temu
  • Wolałem Cię mandzio jak nie pokazywałeś ryja, nie pierdoliłeś głupot i grałeś tylko w minecrafta

    Olgierd LazurOlgierd Lazur2 miesięcy temu
  • jakoś fajnie się to ogląda

    ZIOM!!!!ZIOM!!!!2 miesięcy temu
  • 10:52 typowy bRaWl KiD

    OgniqOgniq2 miesięcy temu
    • Zgadzam się z pierwszą odpowiedzią na ten komentarz

      Nagito KomaedaNagito Komaeda2 miesięcy temu
    • Twoje filmy to taka amatorka że jprdl

      Konrad DziombaKonrad Dziomba2 miesięcy temu
    • @Ogniq A poza tym donate w owej minucie to najpewniej był bejt i swego rodzaju żart

      Konrad DziombaKonrad Dziomba2 miesięcy temu
    • @Ogniq Nie bronię brawl stars w żaden sposób

      Konrad DziombaKonrad Dziomba2 miesięcy temu
    • @Konrad Dziomba ta ty pewnie grasz w brawl shit a poza tym nie chce mi się zmieniać prof

      OgniqOgniq2 miesięcy temu
  • *nie

    Wiktor PietrzykWiktor Pietrzyk2 miesięcy temu
  • ale izak pepega

    Dawid dDawid d2 miesięcy temu
  • Mandzio jakbyś mógł następnym razem dać reakcję tych których zabiłeś

    Adameks OOAdameks OO2 miesięcy temu
    • @jinx_48 MBG to prawda ale sam pomysł jest dobry

      faraon305faraon305Miesiąc temu
    • Mogl ale on nie dopracowywuje filmow dwa dni tylko daje nagranie montazyscie on je tnie i wysyla

      jinx_48 MBGjinx_48 MBGMiesiąc temu
    • +milion do bycia impostorem za ten pomysł

      faraon305faraon3052 miesięcy temu
    • Wonderfull idea dude

      Ma KineMa Kine2 miesięcy temu
    • Ej to byłoby zarombiste :DD

      SkyCarpFixSkyCarpFix2 miesięcy temu
  • Mandzio kiedy będzie odc z twich rivals? Pls odp bo bardzo czekam

    ktosieczekktosieczek2 miesięcy temu
  • 13:00 Ja w pierwszej rundzie wiedziałem że to oni

    Adrian 1Adrian 12 miesięcy temu
    • Po dwóch/trzech rundach to już było oczywiste niemal, ale izak widać jest kompletnym cepem w tą grę x d

      Wojciech WójcickiWojciech Wójcicki2 miesięcy temu
  • Sponsorem filmu jest Muszynianka

    JakubooJakuboo2 miesięcy temu
  • O

    Wojtek FerrariWojtek Ferrari2 miesięcy temu
  • komentarz numer 100

    Assassin XDAssassin XD2 miesięcy temu
  • Co jak co ale zabicie diabła było idealne

    Apex HardcoreApex Hardcore2 miesięcy temu
  • mandzio nie naduzywaj swojego nosa

    fireenderfireender2 miesięcy temu
  • ja: odpalam odcinek nic nie widząc mandzio: wzium wzium wzium ja: impostor

    krzysteqkrzysteq2 miesięcy temu
    • @jinx_48 MBG ok

      krzysteqkrzysteqMiesiąc temu
    • Podjebywacz

      jinx_48 MBGjinx_48 MBGMiesiąc temu
    • @KobsonGame nom

      krzysteqkrzysteq2 miesięcy temu
    • Podpierdalasz komentarze?

      KobsonGameKobsonGame2 miesięcy temu
  • Najgorsze są te spojlery w tytule xD

    Katman 13Katman 132 miesięcy temu
    • bardziej sie kilka wtedy XDD

      Mioduszewski AlexMioduszewski Alex2 miesięcy temu
  • mówienie na Izaka idol, obrzydliwe

    johnyas_johnyas_2 miesięcy temu
    • Nie

      HaniaHaniaMiesiąc temu
  • Nexe 300IQ

    KapRosKapRos2 miesięcy temu
    • Pp00

      kokoszki87 lolukkokoszki87 lolukMiesiąc temu
  • Mega lubię mandzia

    Wojtek JopWojtek Jop2 miesięcy temu
  • Dlaczego Mandzio czasami nazywa się Mandzio, a czasami Crewdzio?

    Lumiére DIYLumiére DIY2 miesięcy temu
    • To jego alter ego

      Sans ‘Gimper’ GranieSans ‘Gimper’ Granie2 miesięcy temu
    • @Evey XDDD

      Lumiére DIYLumiére DIY2 miesięcy temu
    • Chodzi o to że normalnie jest Mandziem a w Among US ma nick Crewdzio

      Antosia TytkoAntosia Tytko2 miesięcy temu
    • @Wiktoria XDDDDDDD nie

      Kuro - chanKuro - chan2 miesięcy temu
    • To są dwie różne osoby

      JachuJachu2 miesięcy temu
  • wow jak madzio jakieś 2 tygodnie temu czy może wcześniej ciągle chodził z wpatką to niektórzy streamerzy płakali po prostu że on tak gra a teraz to inni streamerzy co po chwile po prostu sie stakują

    DarsetDarset2 miesięcy temu
    • +1

      HaniaHaniaMiesiąc temu
  • weź z tym Jacobem

    MrAnonimMrAnonim2 miesięcy temu
  • *Kto też kocha ten śmiech Bladiego?*

    Matrin_300Matrin_3002 miesięcy temu
    • Kazdt

      jinx_48 MBGjinx_48 MBGMiesiąc temu
    • @om13-18 tak

      jinx_48 MBGjinx_48 MBGMiesiąc temu
    • Ja nie mam takiego śmiechu ja nexe i bladii

      Grzegorz MuchaGrzegorz Mucha2 miesięcy temu
    • Albo "elo elo" bladiego

      dawid i ptasznikidawid i ptaszniki2 miesięcy temu
    • @om13-18 prawda

      MM2 miesięcy temu
  • *nie patrzysz na ekran* *slyszysz ziu ziu ziu mandzia* Ty: Impostor

    ElleexirElleexir2 miesięcy temu
    • Bes kitu hahah

      MADZIQ WMADZIQ WMiesiąc temu
    • Tak

      Zosialekk_Zosialekk_2 miesięcy temu
  • 🥳

    PiczusPiczus2 miesięcy temu
  • Ktoś zna skrót klawiszowe do mute na dc

    unyk kpunyk kp2 miesięcy temu
    • (imo) chodzi o to, że masz mówienie nie pod aktywność głosową, a pod przycisk i wtedy się "mutujesz" kiedy nic nie przyciskasz

      R o z a x aR o z a x a2 miesięcy temu
  • JA WIEDZIALEM ZE JACOB TO IMPOSTOR XD NA LOGIKE WOW

    kamilo 14kamilo 142 miesięcy temu
    • @Polish W Piętę your loss

      R o z a x aR o z a x a2 miesięcy temu
    • @R o z a x a ale zwykle tytuł wywodzi się z jednego, najciekawszego odcinka, więc najczęściej oglądam ten jeden

      Polish W PiętęPolish W Piętę2 miesięcy temu
    • @Polish W Piętę są tu 2-3 rundy zazwyczaj, więc i tak masz, co oglądać

      R o z a x aR o z a x a2 miesięcy temu
    • Straciłem ochotę oglądać przez ciebie

      Polish W PiętęPolish W Piętę2 miesięcy temu
  • sztuczny śmiech ? błagam

    47Mido47Mido2 miesięcy temu
  • Mandzio kiedy KM?

    SZYMCIAK GAMESSZYMCIAK GAMES2 miesięcy temu
    • 7 lat temu

      iNsAnEiNsAnE2 miesięcy temu
    • Nie ma już km

      MrAnonimMrAnonim2 miesięcy temu
  • Izak mieszka w moim mieście!

    Szymeq StudioSzymeq Studio2 miesięcy temu
    • @Szymeq Studio "kidem" jest się do pełnoletności dla twojej wiadomości XDD

      Nagito KomaedaNagito Komaeda2 miesięcy temu
    • @Gabon HD lublin

      Szymeq StudioSzymeq Studio2 miesięcy temu
    • Jakie to miasto?

      Gabon HDGabon HD2 miesięcy temu
    • @Dawid Skrzyszewski nie jestem kidem bo mam 16 lat

      Szymeq StudioSzymeq Studio2 miesięcy temu
    • @Dawid Skrzyszewski o kurwa no po prostu bóg mi się objawił wszystko wir

      Szymeq StudioSzymeq Studio2 miesięcy temu
  • Izak nagrywaj cs a nie takie dziadostwo

    Karol KozłowskiKarol Kozłowski2 miesięcy temu
    • @Karol Kozłowski nikt nie pytal

      Nagito KomaedaNagito Komaeda2 miesięcy temu
    • @Gabon HD przeczytaj swoja wypowiedź wyżej 1. Zdanie ( z dłużej wypowiedzi ) to będziesz wiedział dlaczego komentuje ', draże temat'

      Karol KozłowskiKarol Kozłowski2 miesięcy temu
    • @Karol Kozłowski nigdzie nie zapytałem się dlaczego to komentuje. No chyba ty masz coś przekręcone z mózgiem jak widzisz, że ja coś takiego napisałem.

      Gabon HDGabon HD2 miesięcy temu
    • @Karol Kozłowski ale kto pytał dlaczego komentujesz??

      Włóczykij JWWłóczykij JW2 miesięcy temu
    • @Gabon HD jak przeczytasz za parę lat ze zrozumieniem to wróć i odpisz

      Karol KozłowskiKarol Kozłowski2 miesięcy temu
  • Mandzio kiedy kwadratowa

    franklin elofranklin elo2 miesięcy temu
    • @fortis73 q2o9229o2o32911🌜🕙🌃🕙🕙rfb

      kokoszki87 lolukkokoszki87 lolukMiesiąc temu
    • Mówił że nikt nie chce serii na yt i jest słaba oglądalność

      Martyna PietrzakMartyna Pietrzak2 miesięcy temu
    • Nie będzie. Jest tylko na streamach

      SoszkaSoszka2 miesięcy temu
    • KM jest tylko na live na twitch bo sam mandzio napisał że ten sezon jest bardziej na streamy niż na filmy

      NermenNermen2 miesięcy temu
    • Za -4 lata

      Maja LewandowskaMaja Lewandowska2 miesięcy temu
  • spoko odc

    baniTUbaniTU2 miesięcy temu
  • Po

    Waszo USWaszo US2 miesięcy temu
    • ???

      HaniaHaniaMiesiąc temu
  • Sai wreszcie wbił globala aż se Glockiem strzelił w jaja

    Yasuo64 BSYasuo64 BS2 miesięcy temu
  • Kto 2021 ?

    МФ МЕЗМФ МЕЗ2 miesięcy temu
    • Ja za 3 lata

      Sans ‘Gimper’ GranieSans ‘Gimper’ Granie2 miesięcy temu
    • twoj stary

      hejhej2 miesięcy temu
    • Nikt

      Włóczykij JWWłóczykij JW2 miesięcy temu
    • Same

      Bartosz JaskowiakBartosz Jaskowiak2 miesięcy temu
    • Ja xD

      Maja Luna KrzyżaniakMaja Luna Krzyżaniak2 miesięcy temu
  • 9:58 trochę chamskie zachowanie mandzia ; /

    Itachi UchihaItachi Uchiha2 miesięcy temu
    • Ale o to chodzi w tej grze...

      RadzioRadzio2 miesięcy temu
    • @Itachi Uchiha X D

      Karol CichowlazKarol Cichowlaz2 miesięcy temu
    • @rebellious spoko żyj w swoim przekonaniu i nie pisz już więcej bo dyskusja z tobą zmierza do argumentów "chyba ty" xd bayo

      Itachi UchihaItachi Uchiha2 miesięcy temu
    • @Itachi Uchiha nie, to ty nie rozumiesz

      rebelliousrebellious2 miesięcy temu
    • @rebellious najwidoczniej nie rozumiesz paru kwestii

      Itachi UchihaItachi Uchiha2 miesięcy temu
  • Plis nagrasz jakiś odc jak grasz w amonga z randomami?

    Karol DrabKarol Drab2 miesięcy temu
  • Wbijajcie na mój kanał bo na nim konkurs na 50psc

    PjoterPjoter2 miesięcy temu
  • 17:15?

    FKingFKing2 miesięcy temu
    • XDDD

      DZIKI kurczakDZIKI kurczak2 miesięcy temu
    • Mandzio chyba się zjebał.

      jestemPacio100jestemPacio1002 miesięcy temu
    • on tak burknoł XDD

      nyaderenyadere2 miesięcy temu
    • Bez kitu xD

      TYMONOMANTYMONOMAN2 miesięcy temu
    • bąk Mandzia

      Damian1606Damian16062 miesięcy temu
  • I proszę jest among US wkoncu

    Takiej muzy nie słyszałeśTakiej muzy nie słyszałeś2 miesięcy temu
  • Odcinek z ewronkiem pog

    Jvlia ChJvlia Ch2 miesięcy temu
  • 11:25 Mandzio chyba zauważył moje komentarze i zaczął dawać muzykę z innych części corpse party.

    darkus the demondarkus the demon2 miesięcy temu
    • @Wisła patryka :D jestem nowa😑

      darkus the demondarkus the demon2 miesięcy temu
    • @Wisła patryka :D wstawaj, zesrales sie

      fireenderfireender2 miesięcy temu
    • Wiesz ze to nie mandzio montuje te filmy a xylax jego montażysta

      Wisła patryka :DWisła patryka :D2 miesięcy temu
  • Elo

    Ogórek robi murekOgórek robi murek2 miesięcy temu
  • Uwielbiam Cię oglądać

    Michalina SzymańskaMichalina Szymańska2 miesięcy temu
  • Ochroniarz ochroniarza który ochrania izaaka

    It’s meIt’s me2 miesięcy temu
  • xD

    Blanka DukaBlanka Duka2 miesięcy temu
  • Chciałabym bardzo przeprosić za komentarz i mam nadzieję, że nikogo nie obrażam w ten sposób ,bo wiem, że to nie jest miejsce na to wszystko ... Jednak już nie wiem co robić.. Nie mam już wyjścia., Mój synek jest dla mnie moim całym światem. .,Niespełna miesiąc temu Straciłam Pracę na skutek Pandemii.. Zostałam Bez Środków do Życia...Staram się zapewnić Synkowi wszystko co mogę, ale Stanęłam na Dnie., Nie mam Pieniędzy na czynsz za mieszkanie ani na codzienne życie..Dwa dni temu Syn chciał abym kupiła mu gazetę Minerały Świata,. Zabrakło mi 0,31 gr w kiosku i tłumaczyłam Pani, że mieszkamy blisko i jak tylko będę miała jakieś pieniądze to Odrazu Doniosę. Prosiłam ze Łzami w Oczach,. na nic się to nie zdało,. Syn siedział na ławce i jak podeszłam do Niego bez gazetki powiedział tylko: Chodź mamuś nazbieramy kamyków pod blokiem.,Nigdy Nie zapomnę Jego Oczu..,Wtedy zdałam sobie sprawę, że jak mi ktoś nie Pomoże to Sama Nie dam sobie Rady..Jestem zdrowa, ręce Garną Się mi do Pracy tylko, Nie Mam Gdzie,.Poszłabym gdzieś na noc sprzątać,ale jestem Sama z Dzieckiem i nie mm Go z kim zostawić.Nigdy jeszcze nie byłam w takiej Sytuacji.Pracowałam,,,. starczało na mieszkanie i skromne życie..Synek Nigdy nie chodził Głodny...,Byle Tylko mój Skarb miał wszystko co potrzeba. Nocami płaczę bo już nie daje rady,.Ta sytuacja Mnie Przerasta,, Jestem Załamana.Czuję, że zawodzę jako Matka. Jeśli Jest ktoś tutaj, kto po prostu chciałby choć trochę Pomóc., będę Wdzięczna do końca swojego życia., Każdy Gest jest dla nas wielką pomocą. Dziękuję z góry, z Całego Swojego Serca. Życzę dobrego dnia. Ola Chętnie przyjmę zabawki lub ubrania dla chłopca ok 150cm wzrostu. Kontakt : aleksandra87@ g m a il. p l Santander Bank w Krotoszynie: 58 1090 1157 0000 0001 2100 4798

    OlaOla2 miesięcy temu
    • A Pani gdzie mieszka? Krotoszyn, Koźmin Wlkp.?

      Gabon HDGabon HD2 miesięcy temu
    • Krotoszyn? Ja mieszkam nie daleko.

      Gabon HDGabon HD2 miesięcy temu
    • Współczuję, zawsze można jakieś drobne prace internetowo znaleźć

      R o z a x aR o z a x a2 miesięcy temu
    • @Julia M. Współczujący ludzie :)

      R o z a x aR o z a x a2 miesięcy temu
    • kto pytał

      Julia M.Julia M.2 miesięcy temu
  • Siema

    Dominik PoleszakDominik Poleszak2 miesięcy temu
    • No elo

      HaniaHaniaMiesiąc temu
  • Pogchamp

    CringchreCringchre2 miesięcy temu
  • 333

    MichacyMichacy2 miesięcy temu
  • elooo 15 jestem

    Szymon ChowaniecSzymon Chowaniec2 miesięcy temu
    • @Szell Inator wlasnie to zrobiles

      Typowy SebaTypowy Seba2 miesięcy temu
    • Ja szesnasty ale.sie nie chwalę

      Szell InatorSzell Inator2 miesięcy temu
  • Dobry wieczór Mandziu🥳

    Wladek SinWladek Sin2 miesięcy temu
    • Ja ci też życzę chodź nie jestem mandziem 😘

      HaniaHaniaMiesiąc temu
  • Czuje się dumna ze jestem 50 like'm Xd

    SIEMA YOSIEMA YO2 miesięcy temu
    • Xd pozdro

      HaniaHaniaMiesiąc temu
  • No elo

    Hubert WHubert W2 miesięcy temu
PLworld