MANDZIO ostro MASAKRUJE biednego BLADIEGO w SCP: Secret Laboratory

1 lis 2020
173 198 wyświetleń

Streamy codziennie od 17! ▶ twitch.tv/mandzio
Instagram ▶ goo.gl/SeZjjj
Facebook ▶ goo.gl/AHDDZu
Discord ▶ discord.gg/mandzio
Byłbym wdzięczny za
- zachowanie kultury w komentarzach,
- nie reklamowanie swoich kanałów,
- zgłaszanie wszelkich botów podszywających się pode mnie.
Dzięki!

Komentarze
  • Oglądałem ten film z perspektywy bladiiego

    Wojciech WołekWojciech Wołek2 dni temu
  • 13:33 OŻESZ TY KUR

    ToxicToxic25 dni temu
  • Kto zagra że mną w spc

    Karol Krzysztof BrzozowskiKarol Krzysztof Brzozowski28 dni temu
  • nie chce hajetować ale to do bladiego, tgeo naukowca, flothara i ortisa to było trochę hamskie

    Stanli XDStanli XDMiesiąc temu
  • Mam pytanie z jakiego modulatora korzystasz?

    PIESEŁOWSKYYPIESEŁOWSKYYMiesiąc temu
  • czemu tak bardzo znęcasz się nad bladim?

    Jasiek WalkerJasiek WalkerMiesiąc temu
  • gram w tą gre od początku 2020 :)

    uga bugauga bugaMiesiąc temu
  • TYLKO MILKA!!! co?

    solider957 huhusolider957 huhuMiesiąc temu
  • Zajebiste więcej pls XDDDD

    Kitsune KichikuKitsune KichikuMiesiąc temu
  • Scp to jest świetne nie tylko pod względem gry a też przez świetne historie i aż 6000 scp

    Fast HedzikFast HedzikMiesiąc temu
  • świetny film Mandzio

    Ignacy ZdanowiczIgnacy Zdanowicz2 miesięcy temu
  • Szkoda mi bladiego bo on cię oszczędzał itp a ty go tak brutalnie

    Michał PopikMichał Popik2 miesięcy temu
  • Czemu mandzio jedt tski dla bladiieego

    Gosława KuleszGosława Kulesz2 miesięcy temu
  • Mnie oczy bolą jak widzę jak mandzio gra xD

    SchabmasterNEWSchabmasterNEW2 miesięcy temu
  • Mandzio na miniaturce wygląda jak beastroll

    matplayhdmatplayhd2 miesięcy temu
  • pog by z wami zagrać szkoda....

    Antoni DawidziukAntoni Dawidziuk2 miesięcy temu
  • Czemu nie lubisz bladiego

    Cestommi plCestommi pl2 miesięcy temu
  • szczerze to NIeśmiałek jest najlepszym scp

    Bolec XDBolec XD2 miesięcy temu
  • Kto pamięta starą ekipe?

    WapiWapi2 miesięcy temu
  • SL jest

    MC lordMC lord2 miesięcy temu
  • ktoś wie co to za program którego mandzio uzywa ( modulator)

    ChrząszczuChrząszczu2 miesięcy temu
  • Dlaczego on używając tego mudulatora brzmi jak Droid BX?

    AmerajAmeraj2 miesięcy temu
  • WIECEJ

    ktos innyktos inny2 miesięcy temu
  • ODWAL SIĘ OD BLADIEGO SAM PAJAC JESTEŚ Z TYM ZMIENIACZEM GŁOSU

    ARCARC2 miesięcy temu
  • Więcej tego

    Yeżyk __Yeżyk __2 miesięcy temu
  • mandzio kiedy kolejne odcinki ?

    szyszkaszyszka2 miesięcy temu
  • najlepsza gra na kanale

    Micek HD MappingMicek HD Mapping2 miesięcy temu
  • Mandzio jest impostorem.

    PanzerWaffel IVPanzerWaffel IV2 miesięcy temu
  • To zagraj w gta v rp pls

    FilipoexeFilipoexe2 miesięcy temu
  • "Powstań teraz i żyj wiecznie... albo do momentu gdy umrzesz"

    GramiKGramiK2 miesięcy temu
  • Więcej jedynego słusznego SCP

    SiguardoSiguardo2 miesięcy temu
  • Mam nadzieję że będzie więcej odcinków z SCP ;)

    Netix HD MappingNetix HD Mapping2 miesięcy temu
  • Mandzio: gra jako scp Też mandzio: czy scp to AI?

    VinnieVinnie2 miesięcy temu
  • Zagrajcie na Mistaken 2 pls

    Borys BlaszkaBorys Blaszka2 miesięcy temu
  • Nagrywaj tylko amonga pls

    OskarowskiOskarowski2 miesięcy temu
  • SZUKASZ LIDZI DO POGRANIA ZAPRASZAM NA MOJEGO DISCORDA discord.gg/M93sJkD6uF

    friZZekfriZZek2 miesięcy temu
  • Mandzio zaduzo rp

    Krystian OmilianKrystian Omilian2 miesięcy temu
  • 26:27 twarz mandzia XDDD

    KacpiQxsKacpiQxs2 miesięcy temu
  • "tak się składa że znam tą mapę na pamięć"

    Galaktix ZXGalaktix ZX2 miesięcy temu
  • Jak ciśnie bladeusza.

    Galaktix ZXGalaktix ZX2 miesięcy temu
  • Nie tykaj lekarza!

    Szymon PSzymon P2 miesięcy temu
  • Polecam dc dla graczy discord.gg/TkCsDdPy

    tauben8tauben82 miesięcy temu
  • Polecam dc dla graczy discord.gg/TkCsDdPy

    tauben8tauben82 miesięcy temu
  • czy tylko ja patrząc na miniaturke myślałem o JEDNYM xD

    C4lveraC4lvera2 miesięcy temu
  • Obiecałem to lajkuje :P

    Marcin JabłonkowskiMarcin Jabłonkowski2 miesięcy temu
  • Więcej scp

    Król KrakenKról Kraken2 miesięcy temu
  • O jestem pełen podziwu SCP:SL :D!

    SanitariuszSanitariusz2 miesięcy temu
  • Więcej odcinków z tej gry

    Emil AranowskiEmil Aranowski2 miesięcy temu
  • Scp jest pog

    EuropejskiEuropejski2 miesięcy temu
  • Gdzie dzis live? :((

    TobuTobu2 miesięcy temu
  • Czemu nie ma streama jeszcze?

    Ana WiczAna Wicz2 miesięcy temu
  • Mandzio w scp WOW

    DenixDenix2 miesięcy temu
  • Mam nadzieję ze będzie więcej filmów z tej gry

    The KoalaYTThe KoalaYT2 miesięcy temu
  • Co to za modulator głosu na początku?

    TwoxTwox2 miesięcy temu
  • Hujowo w to grasz

    mielone320mielone3202 miesięcy temu
  • Te zombies DOKTORA PLAGI chodzą jak w tych HALO THEME MEMES.

    Nosi NosiNosi Nosi2 miesięcy temu
  • Szanowny panie mandzio nagraj jak morzesz odcinek z masakry z policją i zlodzejami twòj subskybent

    Patryk KliksPatryk Kliks2 miesięcy temu
  • Liczę na więcej odcinków z SCP bo super wyszedł

    Mr KuebencjuszMr Kuebencjusz2 miesięcy temu
  • Madziu 22 sty 2015 fnaf dorosły głos teras piskliwy

    Adam MarchlewskiAdam Marchlewski2 miesięcy temu
  • Zejdz z bladiego bo idziesz na dno

    Kanto ReKanto Re2 miesięcy temu
  • #płynlugolaniejestdobry

    RobaczekRobaczek2 miesięcy temu
  • 1

    FoksiakYTFoksiakYT2 miesięcy temu
  • Mandzio myślę że powinieneś wytłumaczyć na odcinku o co chodzi w grze, ja mam w niej 200h wiec rozumiem, ale w pełni zrozumienie gry zajęło mi jakieś 50h.

    Witold SulikowskiWitold Sulikowski2 miesięcy temu
    • Ja mam około 260

      deus55deus552 miesięcy temu
  • Dawaj więcej SL

    Ksawery ReppKsawery Repp2 miesięcy temu
  • WIĘCEJ

    Panda GamesPanda Games2 miesięcy temu
  • kto z steama

    ErmaksErmaks2 miesięcy temu
  • Hahaha POGU

    Jan GóreckiJan Górecki2 miesięcy temu
  • Było mega fajnie gdybyś więcej tego nagrał

    Adrian BałachowskiAdrian Bałachowski2 miesięcy temu
  • Dawaj Mandzio nagrywaj częściej scp: sl

    Not MatthewNot Matthew2 miesięcy temu
  • Co on tak się uwziął na Bladiego XD

    Robin GłódRobin Głód2 miesięcy temu
  • Plagą musisz pod V

    Tytek MandrylTytek Mandryl2 miesięcy temu
    • To funkcja została zmieniona jakiś czas temu.

      EughEugh2 miesięcy temu
  • WIĘCEJ TEJ GRY

    Tomek ZarembaTomek Zaremba2 miesięcy temu
  • Ale ty nie umiesz grać w tą grę Tak wiem że to było spycjalnie

    Keler13 lKeler13 l2 miesięcy temu
  • Biedny bladii D:

    Nuno GamerNuno Gamer2 miesięcy temu
  • wiecej tej giereczki ladnie prosze :)

    DangiiDangii2 miesięcy temu
  • zajebisty odc dawaj więcej takich

    Adrian DerlatkaAdrian Derlatka2 miesięcy temu
  • Szkoda mi bladiegoo :'((

    JulitkaJulitka2 miesięcy temu
    • Wiem że to nie ma na celu go urazić ale no xD...

      JulitkaJulitka2 miesięcy temu
  • Więcej SCP:sl

    Szwedzko-sowiecki MapperSzwedzko-sowiecki Mapper2 miesięcy temu
  • Więcej tego mandziu

    broken knabroken kna2 miesięcy temu
  • Ten twój śmiech zaczyna się robić powoli straszniejszy od śmiechu Vol... Bladiego

    RandomRandom2 miesięcy temu
  • Wreszcie coś fajnego a nie ciągle ten among us

    Ć PiningĆ Pining2 miesięcy temu
  • OMGGGF SCP NA YT W KOŃCU AHSVIXVISVSOV W KOŃCU SIĘ DOCZEKAŁAM

    Emilia MądrawskaEmilia Mądrawska2 miesięcy temu
  • To już czwarta zmiana nazwy xD

    RakraftRakraft2 miesięcy temu
  • Którą to nazwa odcinka

    KOLSADYKOLSADY2 miesięcy temu
  • Trochę słaba ta gra do oglądania. Męczy.

    LiLivoo -_-LiLivoo -_-2 miesięcy temu
  • Niestety ta gra pada przez huberta

    Wojciech PawlakWojciech Pawlak2 miesięcy temu
  • Siema Mandzio. Oglądam cię już od ponad 6 lat i to już nie jest ten klimat... Pamiętam odcinki sezony Blow vs Mndzio to aż chciało się oglądać a dziś już nie wiem

    Pozdro Panas 600Pozdro Panas 6002 miesięcy temu
    • Pewnie Ci się zbudziłem, happens

      MandzioMandzio2 miesięcy temu
  • MANDZIO TY MORDKO KOCHANA PRZESTAŃ MI BLADEUSZA PRZEŚLADOWAĆ XD

    WafelTVWafelTV2 miesięcy temu
    • No nie? Uczepił się go jak nie wiem :/

      KanasajuKanasaju2 miesięcy temu
  • Ten scp jest zajebisty op

    Sojusz100Sojusz1002 miesięcy temu
  • siema zzz

    ZAKAZ PEDAŁOWANIA !!!ZAKAZ PEDAŁOWANIA !!!2 miesięcy temu
  • "Przez Młodzego Kapitana Mandzia Bladiiego"

    KaZKaZ2 miesięcy temu
  • ja wlaczam komentarze nikt dalej nikt z twitcha

    MiskaMiska2 miesięcy temu
  • DOCZEKAŁEM SIE

    KikleKikle2 miesięcy temu
  • Wreście masz SCP SL

    Adrian MarkowiakAdrian Markowiak2 miesięcy temu
  • Dawaj więcej SL

    LOVE DOGELOVE DOGE2 miesięcy temu
  • Nareszcie coś innego a nie among us

    Krzysztof PrzetakowskiKrzysztof Przetakowski2 miesięcy temu
  • Oooo Hubert moszka

    ŚwiruŚwiru2 miesięcy temu
  • Przez osoby takie jak Mandzio później na serwery dołączają dzieciaki i zabijają wszystkich teammateów bo to przecież takie śmieszne :)))))

    AdaswiAdaswi2 miesięcy temu
  • 13:36 przestraszyłam się 🙈

    GiraffrielaGiraffriela2 miesięcy temu
  • Proszę więcej SCP z ekipą

    wojtek bukowskiwojtek bukowski2 miesięcy temu
PLworld